Wednesday 11 July 2012

Sahabat Selamanye

Continued--------->>>>

owkeyh,Td aku dah bebel skit kat post td.....Continue plak eyh..*tarik nafas* ok....Aku ngn sharaf ni mmg Satu kepala as u know mmg kite org ni gile pon tahap meracau kalo korg tgk....Ashik nk membahan org je kalo jumpe.....Maklumlah time tu budak lg...*budak yg over n xsedar diri*...Time tu xlyn lg dunia2 alam dewasa lg....KEjap,yeke....Haha yela kot...Tak tau la Syaraf ape citew dia....Jgn percaye dia sgt,,,Ahha...Aku ni sebenaye gemok gile time foM5 nie...Mane taknye,roti canai maKCIk debab KAt kantin Aku sepah dua Keping,itu pon xcukup,tp cover line buat2 mcm xhabis....Menitik air mate aku bg org lain amik roti aku....haHa,memandangkan aku ni kluarge berada,aku kire jadik mcm sugarDaddy kat sharaf ni sbb Slalu blanje Dia...xpela,rezeki lebih xsalah nak kongsi...Dia kering sgt,anak tekak dia pon mcm nk terkeluar je.....Baik aku spent kat dia,dr spent kat diri aku,makin bertambah debab dan semakin sakai.....Tp ni kisah dahulu...Skrg ni aku dah kurus kering plk...*dah jemu org ashik tnye tips nak kurus*...Nak kurus ko xyh mkn..kan senang....Ni ashik makan,jadik buncit mcm azWan Ali.......
ko tengok Ni....Ko nak jadik mcm ni...baik ko terjun dr tingkat 15....Aman dn makmur hidup ko...Amin......Okey,dh lari topic dah pulok...sume salah Azwan Ali buncit ni tau....Aku ngn sharaf ni bagai langit ngn bumi...Dia kurus,aku besar...Ketuk2 leher dia boleh patah......Dia awesome gile sampai bole bawak gurau tahap ekstrem,membunuh dan Muntah2.....hebat tak...heBat sampai rase nak baling kerusi je.....Zaman sekolah Penting sebenarnye buat Remaja Yg macho n cool mcm aku n sharaf...*sumpah aku bercakap benar*.....haha,dah bersumpah Dah aku dlm Blog ni....Mcm kes saiful DooGY ngn Anwar...Xpe,lpekan.....Tu hal diorg,amalan masing2....Tak masuk exam pon...Baik layan Astro awani,dgr fadhilah Kamsah Mengomel......

 Kiteorg ni ade kale gile2,adakale serius...Yela nak exam la katekan...*homework sume buat okey*....tp addmaths aku jarang hanta,exercise pon xbuat...Sharaf buat,sbb dia dok asrama,tv sume xbole tgk 24/7,baik dia bwt homework......Sharaf kire famous gile time skola.....Sbb character dia yg frenly n open minded tu...Tp dia kuat bersubahat,,HAha,tu yg ramai salute dia tu....Bnyk sebenarnye memori skola...Gilo kau nak taip sume...patah jari aku ni...Mcm mane nak buat Ubat nnt.......Okey,aku harap sharaf citew la pulak nnt...huhu,haha,hhihi,gaga.....Keep updating....assalamualaikum.........Weeee~~~~~

yg benar------->>>> sharip ohSEmmm!!!! ni bukan surat...Yng xsuke boleh baling pampers bnyk2...NNt syaraf Tangkap...dia ketagih...hahah!!!

1 comment:

  1. terharu siakk baca.. haha! update lagi pasal aku.. P/S- syaraf..

    ReplyDelete

!-- feed links-->