Thursday 12 July 2012

C.I.N.T.A

Assalamualaikum...Xde sape pon yg jWb sbb Followers pon xde...Haha....Ape itu cinta!! Aku pon xreti la sgt Bab ni sbb Ak paling cikai pon Cinta berok a.k.a monyet....Aku xrase bercinta time remaja ni berkekalan Lame...*hembus hingus*....Rase nak bersin kalo ckp pasal cinta....Cinta ni sebenarnye inDah kalo Kite Hargai ape itu cinta....Bukan mcm org zaman Skrg,dah sedap2,perempuan Tu dia g Buang!!! Xde responsibilities...Sedih aku tgk...Rase nak amik lesung batu,ketuk laju2 kepala diorg ni....Kes Buang bayi pon dah berlelUase...Diorg ingt Baby tu anak patong ke...xpon Tin,lepas dah puas minum,dia buang tin tu....*mcm bodoh,ak x tau nak bandingkan bayi dgn ape*....Haha....tskk...Mood sedih...Xleyh gelak....kan Comel babY ni...nak Pelok2 sampi patah tulang Rusuk baby tu...*lagi kejam,baik buang*....bukan buang bayi,buang aku dlm longkang!!!! Comel bayi ni...Xsabar aku nak bergelar Daddy!! Bukan sugar Daddy...*nmpk penumbuk ni*...dAh lari topic...Cinta...Ade tige Jenis...haHa...ni pon After aku tgk Cite Syurga cinta....

1)Cinta Yg berdasarkan Syaitan ataupon hawa nafsu..
---ni yg aKu nak marah Gile ni...*jeling mata,angkat kening style the roCk*...Cinta berdasar kan hawa Nafsu...Tu la,yg remaja yg berKepit tnpe sebarang Ikatan Yg sah*aku terima nikoh eh dgn maS kaweN 1.3 juta* kalo xde yg ni,No touch2...Lagi2 restricted areA kat situ...Yess kat situ....*u know right,kalo xtau tu,pegi bunoh diri* haha....Sepatutnye Kite nak mendekati seseorang wanita or gegurl dgn tujuan nak Kawin or jadikan Dia milik Kite n Bersetubuh Dlm keadaan yg Halal buat diRi kite...Ni main redah anak org,dah sedaP pancut,siDia mengandung,buang Anak....Takpon ade yg pegi bunoh diri...Ish2...*geleng kepala,runsing,sedih,hiba*....asal aku emo ni!!! Manusia akhir zaman,Aku risau sebenarnye!!! Aku x tau ape yg aku merepek ni!!! Sape nak baling barang ke,pisau,batu, aku terima dgn hati terbuka...Baling la skali iphone ke,ipad....Dpt manFaat....Kalo nak elakkan peristiwa yg xsenonoh n Lucah ni,slalu la dekatkn diri kpd Allah...n kalo nak berdating,jgn berdua!!! Syaitan berpesta kalo kite just Dating berdua.....Perempuan pon same,jgn Makan sgt kate manis Orang lelaKi ni....Ade yg mcm serigala nak Daging yg baru Disembelih....*jgn pNdg aku,aku innocent*....Tp jgn lupe jugak balasan yg kite akan Dpt atas setiap perbuatan kite....

2)Cinta drpd Jin....
----haha...yg ni Best...Nasik kangkang campur sayo kangkung,telur dadar ngn kicap....Nampk Sedap kan..minum air sirap...perghh...*meleleh air liur*....Kepala hotak!!! Xsedap...Sape yg terkene nasik kangkang ni.aku xtau la nak ckp ape...Diorg mcm jadik bodoh....Okey,lupekan!!! Cinta drpd jin....Kowg mesti ade clue skit an psl tu.....Diorg ni Maybe suke certain pompan tu atau lelaki tu,tp cinta mereka diTolak....Allolo sedih nye*uekk*....Diorg ni pergi la jumpe bomoh ataupon namE glamer dia Tokk Duwkun....Tok Dukun nie pikir duIt je...*kecing2,beling2....($,$)--->> ni muke diorg,Buruk mcm Ketiak bangla Xbercukur 4 tahun....Diorg xsedar...itu sebenarnye bukan Cinta...Itu adalah Obses...Bukan Obes ye...Obes tu mcm Azwan aLi...*dia ni lagi,muntah*haha....Diorg Obses dgn leLaki or Perempuan yg Diorg suke....buruk perangai...Xde jodoh pasrah jela...Nak jugak kau kangkang....Yg kangkang tu,perempuan je Eyh yg boleh buat....Laki buat Nasik kangkang aku xpenah dgr!!! Kalo dgr maybe aku pitam,Terus admitt kat ospital!!Diorg buat Bnde Khurafat!! Jangan la buat bnde xsenonoh ni...Seksa kau kat akhirat kelak....Panas xterhingga....Jika pintu api neraka JaHanaM terbuka seluas Jarum,habis bumi Hancuss terbakar....Betapa pAnas nye neraka...*berair mate aku*,...So,jgn la buat bnde bukan2 ni....Jodoh Ditangan Allah...Redha lah dgn ketentuannya....Kalo ade joDoh,insyaAllah bahagia!!!Kesian diorg yg Terkena sihir ni...Diorg pon ade life nak kene tempuhi...So,no to Cinta drpd jin ya!!!Pelihara diri kite dr bnde mcm ni n slalu la ingt Allah..jgn alpa n leka....

3)Cinta drpd Allah....
-----Arghhh,sweetnye....Bersemut mulut aku senyum!!!!Nasib baik gigi putih...*eh,putih ke*....haha...mampuih la....Ni lah yg paling bEst nak gile tahap Melompat sampai kebulan seBab happy......Jodoh yg Ditentukan Allah buat Kite...so Spesiall weyh!!!!! Okey*tgk jam,meraba mencarik coklet,kunyah smbil taip* okEy,Cinta jenis ni lah Yg aku Harapkan....Ya Allah,seaungguhnye kau maha mengetahui....Urm,jodoh yg tercatat buat kite adalah jodoh yg Xdpt dielakkan...Kes bercerai dah jadik lali kat mlaysia nIh....Mcm main2 je...Kau hingat ko main pondok2 ke....Nak jadik suami,Tanggungjawab memang bErat.....Ibarat jadik khalifah Dlm kluarge....Takut pulak nak kawin..*xdpt nk g clubbing*...Aku clubbing pergi kedai mamak je eh,Jangan pikir lain plak....So kalo kite suke aweks tu,ade jodoh dr Allah,bahagia lah kite...Yg penting Niat n hati kite yg Ikhlas...Tunjukn Melalui perbuatan n percakapan.....Xde masalah pon kalo suare Hang sengau or kuat menyotong!! Ahaha....Niat biarlah ikhlas...Kalo nak extrem mcm berpeluk,bercium tu boleh,tp jgn lah kat puBlic....Segan Bengongz....n Paling penting pasangan kita tu Dah Halal buat kite...Kha,LamAlif Lam....sape X dpt Ikot ko pergi la Bawak bertaubat minx Hidayah....

Bg yg Mat jiwang Karat *dalam hati ade taman bunga dan Zoo* Tak payah nak bermanis ayat hangpa Tu kalo ko Sengaje nak Rosak kan bunga yg suci ni...Kalo adela,n aku tau,Siap la nak kene Sunat kali kedua...Then rejam sampai mati...*baling durian*Okey...ni je entry tok harini...Kalo benci,xyah bace...Hahah...Salam~


Yg Berbahagia,
Sharip--aka Rip....
Minx Maaf Kalo Ade tyPo...Den Taip guNe phone!!!

No comments:

Post a Comment

!-- feed links-->