Wednesday 11 July 2012

Kami Sahabat Selamanye

Okey!!! Assalammualaikum warahmatullahi wabarokatuh!!! Haha...First time dlm dunia blog memblog ni...Rase mcm takde idea nak tulis ape...*amik batu,hentak kepala*...Okeh dah ingat..Aku ngn sharaf ni semenanye Kawan satu skolah dr Fom1,tp kteorg kenal Time Fom4....Buruk kan...Aku pon rase mcm buruk...Satu skola pon xkenal...Bongok....Tp xpe,hal dah berlalu*flip hair.....okeyh!!! Skrg ni msg2 dah bawak haluan Sendiri....
Aku ni Xla sepandai sharaF si leher panjang ni,biase2 je....Time kat sKola dulu paling RanCak gile...Haha...*duduk tegak,muke serius*...Sharaf adalah ketua Pengawas paling Sakai yg penah aku jumpe...Sebab ape???

First,bayangkan lah,Ketua pengawas yg mengawal 1000 lebih pelajar,tinggi dia 150cm somethink je...Selekeh gile kan...*kentut skit*....Tp,Ramai org respect dia Sbb dia OhhSem sebenaye....Aku akui tu..*muntah hijau*...Tp aku pon pengawas jugak,so slalu gak Berkepit ngn dia Sbb nak skip kelas*pengawas xgune la katekan*.....boleh kene rejam aku ni....lupeKan....Then,zamAn skola tu,opKos la aku ngn dia Kuat gile Merepek....Berbakol dosa...Pahala pon berbakol jugak...Haha...
To be continued------>>>>

No comments:

Post a Comment

!-- feed links-->